close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כשהארוחה הופכת לחוויה – שולחן שוק לאירועים

מערכת שורשכד אדר ב, תשפד03/04/2024

אודות "שולחן שוק" כאופציה לאוכל באירועים...

תגיות:
צילום: freepik

בין אם זה לרגל אירוע מיוחד או פשוט כדי לפנק את עצמכם, שף פרטי שמבשל עבורכם בביתכם הוא החוויה הקולינרית המושלמת. מגמה זו של השכרת שפים פרטיים שעושים שולחנות שוק לאירועים צוברת תאוצה, והיא מציעה יתרונות רבים על פני חלופות אחרות כמו מסעדות או קייטרינג.

הזמנת שולחן שוק עד הבית מקנה לכם חוויה אישית לחלוטין. השף מכין תפריט ייחודי לפי העדפותיכם, צרכים תזונתיים וטעמים אישיים. הוא עובד עם מרכיבים איכותיים ורק חומרי גלם טריים, ומבשל הכל במקום בביתכם או באירוע.

יתרון נוסף הוא שאתם נהנים מארוחה ביתית באווירה נינוחה ואינטימית של הבית

צילום: freepik
שלכם. אין צורך להתלבש או לנסוע, וניתן גם לפנק את האורחים שלכם בשולחן שוק שנראה "מהסרטים".

שיקולים חשובים בבחירת שולחן שוק לאירועים
רמת המומחיות – בררו את הניסיון של השף שיעשה את שולחן השוק לאירועים. מומחים בתחום הקולינריה כמו chef4u שולחן שוק יבטיחו שהאירוע יעבור בהצלחה רבה!

גמישות ומגוון
– מומלץ לבחור שף המציע מגוון שולחנות שוק עם תפריטים שונים ויכול להתאים את הארוחה לצרכים ספציפיים כמו תפריט טבעוני, צמחוני או התחשבות ברגישויות מזון. גמישות התפריט חשובה גם לצורך היערכות לאילוצי כשרות, אלרגיות או העדפות אישיות.

שירות מקצועי
– חפשו שף שלא רק יבשל, אלא גם ידאג לכל הפרטים הקטנים. שירות טוב יכלול הזמנה וסידור של כל הציוד והכלים הדרושים - שולחן שוק שנראה wow.

יחס אישי (התבלין הסודי) – בהזמנת שולחן שוק עד הבית/לאירוע חשוב שנותני השירות יהיו אדיבים וחמודים, תאמינו לנו זה התבלין הסודי שעושה את ההבדל הגדול!

עלויות שירות שולחן שוק לאירועים
כמו בכל שירות אחר, גם כאן המחיר משחק תפקיד בבחירת שולחן שוק לאירוע. עלות שולחן שוק לאירוע נעה בין מאות שקלים ועד אלפי שקלים, בהתאם לרמת המומחיות של השף עושה את שולחן השוק, היקף השירות וההכנות הנדרשות. לרוב, ככל שמדובר באירוע גדול יותר או מסובך יותר, כך העלות תהיה גבוהה יותר.

קצת שאלות נפוצות

כמה עולה שירות כזה וכיצד נקבע המחיר?
עלות שירות שולחן שוק לארוחה ביתית יכולה לנוע בין מאות שקלים לאלפי שקלים, בהתאם לגורמים כמו רמת המומחיות של השף, היקף השירות, כמות האורחים והכנות נדרשות. גורמים נוספים המשפיעים על המחיר הם סוג התפריט, חגים/ימים מיוחדים ומרחק נסיעה של השף כמו באזורים מרוחקים (אילת, קריית שמונה וכו).

מה אמור לכלול השירות - רכישת מצרכים, כלים, הגשה, ניקיון?
שירות שולחן שוק איכותי אמור לכלול רכישה והכנה של כל המצרכים והחומרים הדרושים, אספקת ציוד ייעודי במידת הצורך, הגשה מקצועית של המנות וניקיון המטבח לאחר הארוחה. יש לברר מראש את פרטי השירות המלאים.

האם יש הבדל גדול בין שפים ומה עליי לבדוק כדי לבחור נכון?
יש הבדלים גדולים בניסיון, ברמת ההשכלה והמומחיות של שפים פרטיים שעושים שולחנות שוק. מומלץ לבדוק המלצות וחוות דעת, ולהתרשם גם מהתחומים שבהם השף מתמחה – שולחן שוק בשרי, שולחן שוק חלבי וכו'...

כמה זמן מראש צריך להזמין ואיך נקבע התפריט?
מומלץ להזמין שירות שולחן שוק עד חודש מראש לפחות, כדי לאפשר תיאום ציפיות וגיבוש תפריט מותאם אישית בשיתוף השף.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה